• Göçmenlik

Göçmenlik Danışmanımızı Meditasyonla bulduk!

Haziran 12th, 2017|0 Comments

Umur’un göçmenlik başvurusunda sonunda yol aldık. Annemin harika bir arkadaşının bağlantısıyla Umur, İstanbul’da öğrenci vizesi üzerinde uzmanlaşmış Çağlayan Özer ile görüştü. Firmaları CDS Study Abroad. Çağlayan Özer bizi Toronto’nun başarılı göçmenlik danışmanı Ayşe Pasinli’ye yönlendirdi. Design [...]

• Kilistra Konya

Kilistra, Konya’nın Kapadokya’sı

Mayıs 28th, 2017|0 Comments

Kilistra Konya'nın 49 km. güney batısında Gökyurt köyünde bulunan tarihi bir şehir. Konya'da yaşayan dayımı arabasıyla gitmeye ikna ettikten sonra annemle beraber yola çıktık. Konya'dan bir saatte Kilistra'ya vardık, navigasyon kullanarak gelmenizi tavsiye ederim çünkü yol boyunca [...]

• Anne Foerster, Kanada’dan Kadın Çeşitlemeleri

Kanada’dan Kadın Çeşitlemeleri

Mayıs 23rd, 2017|1 Comment

Kraliçe Victoria Günü Mayıs’ın 24’ünden önceki Pazartesi, yani Kraliçe Victoria Günü, Kanada’da milli bir tatil. Yaz boyunca her aya bir tanesi denk getirilmeye çalışılan uzun hafta sonlarının ilki. Kanadalıların ifadesiyle ‘Long Weekend’. Zaman içinde adından [...]

• Şendağlı Pide Salonu, Yağ Somunu Konya

Konya’dan Lezzet Bombası: Yağ Somunu

Mayıs 20th, 2017|0 Comments

Bisikletimle Mevlana taraflarında dolaşarak kaybolmaya çalışıyordum. Acıkmaya başladım ama akşam yemeğine daha vakit var. İçinde et olmayan iyi bir şey yiyebilir miyim diye araştırırken foursquare'da Pideci Hasan Şendağlı'yı buldum. Yaptıkları pide Yağ Somunu İnternette çok popüler görünüyordu. Pideci [...]

Rodos Gezi Rehberi

Rodos'ta 9 gün kalmaya karar verdiğimizde adada bu kadar görülecek yer, tarihi eser ve güzel [...]

Rodos’un En Güzel Plajları

Rodos'un en güzel plajlarından bahsetmeden önce biraz Rodos'u tanıyalım; Rodos Oniki Adaların en büyüğü. Türkiye'ye [...]

Rodos Günceleri

15- 25 Eylül arası yaptığımız Rodos seyahatimizi özlemle hatırlarken, şu anda orada olanalar ve merak edenlerle tecrübemiz [...]

E-Bültene kaydolun Dünya'yı bizimle keşfedin!

Abone olduğunuz için teşekkürler!